עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » תביעות נזיקין » פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

תביעת נזיקין על תאונת דרכים

במקרה שהיית מעורב בתאונת דרכים, דע את זכויותיך, אתה זכאי לתביעת נזיקין על תאונת הדרכים שבה היית מעורב. מגיע לך כסף, אל תוותר. אתה זכאי לפיצוי כספי עבור הנזק שנגרם לך.
הפיצוי הכספי לו תזכו במקרה של פגיעה תלוי מאוד באיכות הייעוץ המשפטי והייצוג בתביעתכם. במשרדנו מנוסים ובקיאים בתחום.

תביעת נזיקין עשויה להיות מוגשת נגד גורמים שונים, בהתאם לנסיבות הפגיעה. לעיתים תוגש התביעה נגד כמה נתבעים במקביל. במקרים של תאונת דרכים, ניתן להגיש תביעת נזיקין, כנגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב המעורב.

חשוב לציין כי אם נפגעת בתאונת דרכים, הפיצוי שתקבל אינו מותנה במידת האשמה שלך באירוע. בכל מקרה בו קיים כיסוי ביטוחי לרכב, תוגש התביעה כנגד חברת הביטוח.

חברות ביטוח מעסיקות עורכי דין בכירים, לצורך הטיפול בתביעות אלה. הן אינן ממהרות לפצות את המבוטחים ונוטות לעשות כל שביכולתן על מנת להחליש את טענותיהם בתביעה. אם ברצונך לקבל פיצוי משמעותי עבור פגיעתך, כדאי שתבחר בעורך דין מנוסה ובקיא בתחום.

חשוב גם לאסוף כמה שיותר מסמכים רפואיים המעידים על הפגיעה שלך, כל מסמך עוזר ומוסיף, עדויות ממקום התאונה של אנשים עוברי אורח יכולים להועיל גם במידת הצורך, דבר נוסף הראוי לציון הוא איסוף קבלות רפואיות מרופאים שונים וממכונים שונים שבהם קיבלת טיפול מיידי או מתמשך במסגרת הפגיעה שלך.

עורך דין טוב וממולח המתמחה בתחום ידע להנחות אותך מה עליך לעשות בכדי לזכות בערך הפיצויים הגבוה ביותר שאפשר והמגיע לך על פי חוק בתביעת נזיקין על תאונת דרכים, אל תנסה לטפל בנושא לבדך, חברות הביטוח חכמות ממך, רק עורך דין מקצועי המתמחה בתחום יכול להשיג את הטוב ביותר עבורך דרך הצינורות המשפטיים המקובלים.

 

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top