עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » דיני תעבורה עורך דין תעבורה – מהירות מופרזת

דיני תעבורה עורך דין תעבורה – מהירות מופרזת

על מהירות מופרזת ומצלמת מהירות אפשר לערער כמו על קנסות גבוהים ממהירויות. כל זאת באמצעות עורך דין לתעבורה המומחה לדיני תעבורה. במקרה של מצלמת מהירות או וידאו שצולם בניידת המשטרה עורכי דין לתעבורה ניגשים לתחנת המשטרה ומבקשים לראות את הווידאו על מנת לנקוט אמצעים אסטרטגיים במשפט. שלילת רישיון יכולה להשפיע לא רק על אי הנוחות שלנו אלא גם על העבודה. באם אדם עוסק במקצועות התחבורה כמו נהג מונית או משאית הוא עלול להיות הכי נפגע משלילת רישיונו. ישנן עבירות פליליות בדיני תעבורה והיום הן בלתי נסלחות כמו נהיגה בשכרות. כמובן שזה קשה יותר לעורך דין לענייני התעבורה להגן עלינו במשפט מעין זה. אם יש לך "עבר" קודם של עבירות תנועה, בטח ובטח תצטרך להתייעץ עם עורך דין לתעבורה.

הופעת הנאשם בבית משפט לתעבורה

הופעת לבוש תואמת בבית המשפט תוכיח לבית המשפט כי אתה מכבד את המקום. טיפים מה אסור ללבוש לבית המשפט מכנסיים קמרים, שמלת מיני, חולצות קולר, חולצות ללא שרוולים אף חשוב לא לחבוש כובע בבית המשפט. המשפטים בבתי המשפט לתעבורה הם קצרים בגלל עומס התיקים בהם, לכן עליך להיות אסרטיבי במיוחד ולא להרגיש מאוים. ייתכן ובית המשפט לא יאפשר לך הגנה מלאה במקרה זה אפשר להגיש ערעור.

נהיגה תוך דיבור בטלפון סלולרי

ניסים, הוא בעל חברה של דודי שמש בנס ציונה , לפני כשבוע שללו ממנו את רישיונו  למשך חודשיים בגלל דיבור בטלפון סלולרי. ניסים אינו יכול לעבוד ללא הרכב המסחרי שלו בעסק היות והוא חוסך בעלויות כוח אדם  והוא היחיד הנוהג ברכב זה. הוא ערער על כך באמצעות עורך דין לדיני תעבורה ואף יצא זכאי, היות ומותר לדבר כשיד אחת נמצאת על ההגה. למזלו של ניסים המכשיר ממנו דיבר היה מסוג "מירס" כך שהוא נחשב למכשיר קשר לכל דבר וכך נמצאה פירצה בחוק ונסים יצא זכאי.

רוכבי אופניים סכנה אמיתית

לאחרונה, יש ריבוי בתאונות דרכים הנגרמות בין נהגי רכב לרוכבי האופניים. הסברה היא ריבוי האופניים לאחרונה כחסכון בדלק ושיפור הכושר הגופני ומיותר לציין  את בעיית החניה בעיר. המסקנה – אסור לרכבעל כבישים אלא על מדרכות או מסלולים לרוכבי אופניים בלבד.

 

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top