עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » מתי תזדקקו לשירותיו של עו"ד תעבורה?

מתי תזדקקו לשירותיו של עו"ד תעבורה?

משרד עורכי דין המתמחה בדיני תעבורה, מעסיק עורכי דין שמתמחים בתחומים כמו – מניעה של פסילת רישיון, ביטול כתבי אישום, זיכוי נאשמים, הפחתת עונשים, השבת כלי רכב מושבתים, עיכוב הליכים משפטיים וסגירת תיקי תעבורה, ביטול פסילות מנהליות והחזרת רישיונות לנהגים, ביטול והפחתת נקודות מטעם משרד הרישוי, מניעת עונשי מאסר בפועל בגין עבירות תעבורה חוזרות, החזרת רישיונות לנהגים שנפסלו ע"י המכון הרפואי לבטיחות בדרכים באמצעות ועדת ערר ועוד. איננו עוסקים בסוגיית פינוי דירות.

מתי תזדקקו  לשירותיו של עו"ד תעבורה?

אם נהגתם בשכרות, במהירות מופרזת, בתקופת פסילה, או נהיגה ללא רישיון נהיגה צמוד, תצטרכו מאד עזרת עורך דין מומחה בתחום התעבורה. כמו כן זקוקים לשירות זה נהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים לסוגיהן כגון – תאונות דרכים קלות, תאונות דרכים קטלניות, אי מתן זכות קדימה וגרימת פציעה או מוות, גרימת מוות ברשלנות ועוד. ככל שתפנו מוקדם יותר לקבלת סיוע משפטי, כך יגדל הסיכוי שנצליח להביא לזיכוייכם. צעירים רבים שנוהגים בסופי שבוע מעורבים בתאונות או נעצרים על רקע נהיגה בשכרות או במהירות מופרזת.

נהיגה בשכרות

כאשר נעצרת בדרכים ע"י שוטר שחשד בך שנהגת בשכרות, ועברת בדיקת נשיפה או בדיקת דם להוכחת חשדו, הנך צפוי להעמדה לדין. נהיגה במצב של שכרות היא אחת מעברות התנועה המעטות שיש עליהן עונש מינימום, בין היתר פסילת רישיון הנהיגה בפועל לשנתיים לפחות. אנו נוכל לעזור לך להתמודד עם תוצאות האישום החמור הזה, כלומר – לדאוג שעונשך יהיה קל יותר ואולי אף לזכותך.

נהיגה במהירות מופרזת

בין אם הועמדת לדין בגין נהיגה במהירות מופרזת ובין אם ניתן לך דוח מסוג ברירת משפט, באתר שלנו תוכל לקבל מידע על אמצעי האכיפה השונים בתחום התעבורה, דוגמת הממל"ז ומכמונת הדבורה, הפניות לחקיקה הרלוונטית וסקירה כללית של הסוגיה. בפנייה למשרדנו, תוכל להיוועץ בעורך דין תעבורה המתמחה בתחום התעבורה באשר לנסיבות הספציפיות של המקרה שלך.

לסיכום

לטובת לקוחותינו פרסמנו באתר שלנו פירוט מלא אודות העבירות בגינן החוק קובע רישום נקודות במשרד הרישוי לרעתך, אופן הצבירה ופסילת רישיון הנהיגה בשל כך. חשוב לזכור שבכל אישום שהוגש נגדך, יש לפעול במהירות. ככל שתקדים לפנות אלינו כך נוכל להתחיל לעבוד על המקרה שלך מוקדם יותר, מה שמגביר את הסיכויים לנצח. בשורה התחתונה, משרד עורכי הדין שלנו עושה ככל יכולתו שרישיון הנהיגה שלך יישאר אצלך ולא על שולחן השופט בבית המשפט!!!

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top