עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין לענייני תעבורה

עורך דין לענייני תעבורה

רבים מאתנו הם בגדר "אזרח שומר חוק", אנו רואים לנכון לשמור על כללי החוקים של מדינת ישראל בכל התחומים, ולא נראה כי בעתיד הקרוב או הרחוק נזדקק לשרותיו של עורך דין לענייני תעבורה או כל עורך דין אחר.

יחד עם הרצון הטוב להיות שומרי חוק ולהימנע מלהזדקק לשרותיו של עורך דין לענייני תעבורה, המציאות על פני השטח שונה. מהנתונים בשטח עולה כי כמעט כל נהג עבר בחייו על חוק תעבורה מסוים. העבירה על החוק יכול להיות במודע או במתכוון וגם שלא במודע, אך היא עדיין בגדר עבירת תנועה לכל דבר העשויה להוביל במקרה הטוב לקנס כספי סביר ובמקרה הפחות טוב לשלילת רישיון הנהיגה ואף למעצר.

בדיוק בשביל זה יש את שרותיו של עורך דין לענייני תעבורה. עורך דין כזה הוא מומחה בדיני תעבורה ובהליך המשפטי שאתם צפויים כנאשמים לעבור. עורך דין לענייני תעבורה בוחן היטב את פרטיו של הדו"ח הראשוני ומברר את גרסתכם למול גרסת המשטרה לפרטי פרטים. בגלל מומחיותו הרבה, ייצוג על ידי עורך דין לענייני תעבורה עשוי להוביל להקלה בעונשכם ואף לזיכוי מוחלט שלכם במקרים מסוימים.

עורך דין לענייני תעבורה עוסק למעשה בכל עבירות התנועה שנהג עשוי לעבור, מעבירות תנועה קלות ועד לעבירות חמורות יותר. עבירות תנועה קלות, הן למשל: חציית קו לבן, חנייה במקומות אסורים ואי עצירה בתמרור אדום, שעליהן ברוב המקרים העונש יהיה רק קנס מתריע. לעומת זאת על עבירות תנועה חמורות יותר, כמו למשל: נסיעה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות, מעורבות בתאונה עם נפגעים וכדומה, שבגללן עשוי הנהג לאבד את רישיונו לתקופה ארוכה או לגמרי או לרצות ישיבה במאסר לתקופה ממושכת.

במידה וקבלתם דו"ח תנועה או שהוגש נגדכם כתב אישום בבית משפט לתעבורה על כל עבירת תנועה שהיא, עליכם להיות מוכנים מבחינה משפטית. מוכנות טובה יכולה להיות רק על ידי ייעוץ עם עורך דין לענייני תעבורה הבקי בדיני התעבורה ובהליכי המשפט. עורך דין לענייני תעבורה מופיע באופן אישי בדיונים בבית המשפט ועושה כל מאמץ על מנת להביא לזיכוי הנאשם, או לכל הפחות להביא להקלה משמעותית בעונשו.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top