עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין דיני תעבורה

עורך דין דיני תעבורה

ייצוג משפטי על ידי עורך דין דיני תעבורה עשויה להביא להקלה בעונש של הנאשם ועד לזיכוי מוחלט שלו. הסיבה לכך היא המומחיות הרבה שרכש עורך הדין בכל הנוגע להליכי משפט התעבורה בארץ ודיני תעבורה לפרטי פרטים. זאת בשונה מהידע הדל שיש לאזרח הפשוט בנושא, כמו גם חוסר ההיכרות שלו עם ההליך המשפטי, עובדות שעשויות ברוב המקרים להיות לו לרועץ.

הנושאים העיקריים בהם עוסק עורך דין דיני תעבורה הינם: ייצוג משפטי בנהיגה בשכרות, ייצוג משפטי בנושאי תאונות עם נפגעים ותאונות בכלל, קנסות ומשטרה, נקודות חובה, נהיגה במהירות מופרזת, אי ציות לתמרורים ועוד ועוד.

למה חשוב להשתמש בשרותו של עורך דין דיני תעבורה ?

גם אם בסופו של דבר תבחרו שלא להיות מיוצגים בבית במשפט על ידי עורך דין דיני תעבורה, הייעוץ עמו הוא חשוב ואף חיוני לפסק הדין שתקבלו בבית המשפט. בייעוץ עם עורך דין דיני תעבורה תוכלו לקבל מידע חשוב והכרחי עבורכם על החובות והזכויות שלכם בנושא בהם הואשמתם, או שעליו אתם ניגשים לערער בבית המשפט. כמו כן עורך דין דיני תעבורה מציג בפניכם את ההליך המשפטי עצמו אותו אתם עומדים לעבור.

דוגמא לייעוץ של עורך דין דיני תעבורה היא כיצד עליכם לפעול בעת קבלת הדו"ח הראשוני. כמו כן, בגלל מומחיותו הרבה, עורך דין דיני תעבורה יכול להסב את תשומת הלב שלכם כנאשמים לפרטים בדו"ח שקבלתם או לפרטים של גרסת שוטר התנועה שעשויים להקל בעונשכם או אף להביא לזיכוי מוחלט שלכם.

ייעוץ ראשוני על ידי עורך דין דיני תעבורה הוא ברוב המקרים ניתן ללא תשלום, ובאמצעותו יכול הנאשם לקבל תמונת מצב לגבי מעמדו מול המערכת המשפטית.

יחד עם זאת יש לציין כי ייצוג עצמי הוא בגדר עדיפות משנית בכל מקרה. זאת בגלל העדר הניסיון וההיכרות המעמיקה עם חוקי התעבורה שקיימים, כמו גם חוסר היכרות עם המערכת המשפטית בארץ. אין ספק כי ייצוג על ידי עורך דין דיני תעבורה מנוסה המכיר את המערכת היטב, מהווה יתרון משמעותי על ייצוג עצמי.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top