עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עבירות תנועה » ביטול דוחות תנועה

ביטול דוחות תנועה

עורכי דין תעבורה – ביטול דוחות תנועה

ביטול דוחות תנועה הינו אחד הדברים שמשרדנו מתמחה בהם, אנשים רבים עוברים על עבירות תנועה כאלה או אחרות, מהם מוצדקות ומהם לא ובשביל הלא מוצדקות אנחנו פה לעזור לכם.

קיימים מספר סוגי דוחות וקנסות:

1. דו"ח ברירת קנס (ברירת משפט) –  לדוגמא: דו"ח תנועה שנמסר באופן ידני, דו"ח תנועה מצולם (דו"ח אוטומטי) או דו"ח שניתן בהדבקה / הצמדה לרכב.

2. דו"ח מסוג הזמנה לדין – בו מצוין תאריך הזימון למשפט.

אופן מסירתם משתנה גם וקיימים אפשרויות שונות:

1. דו"ח ידני – נמסר על פי רוב לנהג ידנית, במועד ביצוע העבירה, או נשלח בדואר רשום, וכולל פרטים על נסיבות ביצוע העבירה, מועדה ומקום ביצועה, פרטי הרכב והנהג וסעיף החיקוק הרלוונטי.

2. דו"ח מחשב – ניתן על בסיס צילום הרכב שביצע עבירת תנועה. דו"ח כזה נשלח בדואר רשום לבעלי הרכב, אשר מואשם כברירת מחדל בביצוע העבירה אלא אם יוכיח שבאותה שעה נהג ברכב אדם אחר. משקל הדו"ח הינו של כתב אישום והזמנה לדין כאחד.

לפי החוק לנהג יש אפשרות לבקשה להישפט במקרה שהוא חושב שהדוח לא היה מוצדק, עליו להגיש תוך 90 יום ערעור על הדוח שניתן לו, מועד המשפט יקבע תוך שנה מיום קבלת ההודעה על הרצון של הנהג להישפט בבית משפט, הוא יקבל הזמנה בדואר רשום בצירוף אישור מסירה.  עם הגשת הבקשה להישפט מושהים באופן אוטומטי רישום ההרשעה, מנגנון של כפל קנס ופרוצדורה של רישום נקודות.

במידה והנהג הורשע בית המשפט יהיה עליו לשלם את הקנס המקורי למרות שבסמכות בית המשפט להגדיל את סכום הקנס על פי שיקול דעתה.

בנוסף, עומדת בפני הנאשם אפשרות להגיש ערעור על פסק הדין לבית משפט מחוזי, תוך פרק זמן של ‏45 ימים ממועד מתן פסק הדין.

משרדנו מתמחה בביטול דוחות תנועה וקנסות כאשר מתגלה כי נמצא כשל הנובע מרשלנות של השוטר או הפקח בעת עריכת הדוח או ראיות לא מוצדקות מספיק לנתינת הקנס. אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים.

חיפשים אחרונים:

  • דוחות תנועה (29)
  • (26)

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top