עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » עורך דין תעבורה בתל אביב

עורך דין תעבורה בתל אביב

המשפט הפלילי במדינת ישראל כולל גם בין היתר משפט תעבורה. עם זאת רק עורך דין תעבורה בתל אביב הוא עורך דין כזה המכיר את דיני התעבורה השונים לפרטי פרטים ובכלל את כל התחום המשפטי בנושא עבירות תנועה. החשיבות לבחור בעורך דין תעבורה רחובות היא רבה, כיוון שלא כל עורך דין פלילי בישראל בקי בתחום התעבורה.

מתי זקוקים לעורך דין תעבורה בתל אביב?

לעורך דין תעבורה בתל אביב זקוקים מסיבות רבות ומגוונות בהם אנו עומדים כנהגים מול רשויות החוק ונאשמים בעבירת תנועה. עבירת התנועה יכולה להיות: מנהיגה במהירות מופרזת, מעבר באור אדום ועד למעורבות בתאונת דרכים.

כאשר אנו בוחרים בעורך דין תעבורה  בכדי לייצג אותנו כיאות מול הרשויות, אנו עושים את הבחירה הנכונה. זאת מכיוון שעורך דין תעבורה רחובות מגיע מתחום התעבורה והוא כבר רכש ניסיון בתחום ובתהליכי משפט תעבורה.

חשוב להבין כי לא בכל עבירת תנועה יש לפנות לעורך דין תעבורה. ישנן עבירות קלות שהענישה עליהן היא קנס כספי נמוך בלבד ואז הליך משפטי יהיה מיותר. יחד עם זאת ישנן עברות גדולות יותר שהעונשים עליהם הינם משמעותיים יותר, כמו: שלילה של הרישיון, קנסות גבוהים ומאסר על תנאי או בפועל. במקרה של עבירת תנועה גדולה הגוררת עונש כבד, זה הזמן לפנות לעורך דין תעבורה רחובות בכדי להיות מיוצג על ידו בבית המשפט.

מעורבותו של עורך דין לתעבורה הבקי בדיני התעבורה השונים יש בה כדי להפוך את גזר הדין מגזר דין חמור כמו שלילת רישיון לגזר דין קל יותר כמו קנס כספי וכדומה. לגזר הדין כידוע השלכות ארוכות טווח על עתידו של הנאשם, ולכן יש לעשות הכל בכדי שייוצג על ידי עורך דין תעבורה מקצועי.

יש לקבוע פגישת ייעוץ משפטי מקצועי עם עורך דין תעבורה המתמחה בתעבורה, כאשר הפגישה היא אינה מחייבת דבר. מהייעוץ תוכלו לקבל יותר פרטים על המקרה שלכם ולהבין יותר על משמעות מעורבותו של עורך דין תעבורה רחובות במשפט שלכם. דבר שעשוי להביא להקלה משמעותית בעונש ואף לביטול שלו במקרים מסוימים.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top