עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה

אין ספק שעברות תנועה הן דבר שכיח שיכול לקרות לכל נהג, ואפילו לזה המוחזק כנהג זהיר. בכל מקרה בו מקבלים דו"ח על עבירת תנועה או כתב אישום מבית משפט, ייצוג הולם על ידי עורך דין לתעבורה מקצועי יכול להביא לסיום טוב של התיק. עורך דין לתעבורה שהינו בקי בדיני התעבורה השונים ובהליך המשפטי במדינת ישראל יכול להביא לזיכוי הנאשם במקרים מסוימים או להקלה משמעותית בעונשו.

איך בוחרים עורך דין לתעבורה?

1. בחירת עורך דין לתעבורה מקצועי בתחומו- כשם שבשביל לבנות ספריה לא נפנה לסנדלר, אלא רק לנגר שהוא בעל הידע והניסיון הדרושים לכך, כך במקרה עבירת תנועה יש לגשת לעורך דין לתעבורה. בשוק קיימים עורכי דין רבים המתמחים בנושאים שונים ומגוונים כמו: גישור, מקרקעין, משפחה ועוד, אולם רק עורך דין לענייני תעבורה הבקי בתחום שלו יוכל לתת מענה מקצועי באמת. יחד עם זאת גם בבחירת עורך דין לתעבורה יש לשים דגש על בחירת עורך דין כזה שהוא מקצוען בתחומו, ובעל ניסיון עשיר.

בכדי לבדוק אם מדובר בעורך דין תעבורה מקצועי הבקי ופעיל בנושא יש לברר עליו אצל אחרים. גם אם הוא מציג בפניכם את עצמו ככזה, הרי שאין הנחתום מעיד על עיסתו. חוות דעת אובייקטיבית אודות עורך דין לתעבורה ניתן לשמוע מתובעים משטרתיים שאינם בעלי אינטרס כלשהו בנושא.

2. התרשמות בפגישת הייעוץ הראשונית- כמעט כל עורך דין לתעבורה לא גובה תשלום על פגישת הייעוץ הראשונית, אולם יש לברר זאת טלפונית קודם הפגישה. לפגישה ישנן שתי מטרות עיקריות- האחת שמיעת חוות דעת מקצועית על המקרה של הנאשם והשנייה התרשמותו מעורך דין לתעבורה המיועד למעשה להיות סנגורו. יש לברר בפגישה זו אודות מקרים דומים שבהם טיפל והתוצאות אליהן הגיע, ואין להתבייש לשאול כל שאלה שיש לכם בנושא.

בפגישה הראשונית זו גם הזדמנות טובה עבורכם לזהות את מידת האדיבות של עורך הדין. במהלך הפגישה בדקו עד כמה הוא זמין, האם הוא קשוב לצרכים שלכם ומהי רמת המקצועיות שלו.  בפגישת מספר עורכי דין תוכלו לעמוד על ההבדלים בניהם ולבחור בעורך דין לתעבורה הטוב והמתאים לכם ביותר.

3. שכר טרחה- כמו בכל המקצועות החופשיים, טווח המחירים בין עורך דין לתעבורה למשנהו הוא משתנה. חשוב לציין בנושא זה כי גובה המחיר אינו בהכרח מצביע על כך רמת המקצועיות של עורך הדין.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top