עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » תביעות נזיקין » בחירת עורך דין לייצוג נפגע בתאונת דרכים

בחירת עורך דין לייצוג נפגע בתאונת דרכים

בחירת עורך הדין הינו למעשה הדבר החשוב ביותר אשר יש לעשות בטרם תוגש תביעת הפיצויים.

לשיטתנו, ישנן אמות מידה עיקריות אשר אותן חובה לברר ולבחון בטרם יגויס עורך דין לשורות הנפגע, התובע בגין נזק מתאונה.
מקצועיות – על הנפגע לבחון האם בכלל עורך הדין לרבות המשרד אשר אליו פנה עוסק בתחום הנזיקין, נזקי גוף, פיצויים לנפגעי תאונות. באם התשובה לכך שלילית, אם כן אפוא אין טעם כלל לפנות לאותו עורך דין, ויש לנסות ולמצוא משרד אחר אשר עונה על קריטריון חשוב זה. ככל שהתשובה הינה חיובית הרי שיש לבחון מהו ניסיונו של אותו עורך דין ומשרד עורכי הדין בטיפול בתביעות לנזקי גוף עקב תאונות דרכים. נדבך חשוב הוא הניסיון המשפטי של המטפל בתיק הלקוח. כל תיק עובר מספר שלבים מסוים מרגע הפנייה הראשונית ועד לסיום הטיפול בו אשר אורך לפעמים גם שנים אחדות.

חשוב מאוד לוודא כי עורך הדין אשר יישא בטיפול בתיקך הינו מומחה בתחום וזהו עיקר עיסוקו המשפטי.
איכות – עורך הדין ו/או המשרד אליו פניתם חייב להיות קשוב וסבלני לענייניו של הלקוח/ הנפגע וכחלק מאותן דרישות נדרש לנהוג באמינות, במסירות, בנימוס, ביושר ברגישות ביעילות ביסודיות באחריות ואו בכל דרך אפשרית חוקית אחרת כדי להביא לשביעות רצונו של הפונה/הלקוח אשר הינו למעשה המטרה אשר לשמה נפעיל את כל הכוחות לקידום מטרתו. התנהלות יסודית והוגנת של עורך דין ומשרדו תביא ברוב המקרים לתוצאה המתבקשת על ידי הלקוח. אין להתפשר על איכותו של עורך הדין והמשרד אשר אליו פניתם לבקש את שירותיו. מדובר בעניין קריטי אשר עשוי להעיב על הטיפול המשפטי ותוצאותיו.

שירות וזמינות – יש לוודא כי לעורך הדין שאליו פניתם יש את הזמן להשיב, להנחות, לברר ולבדוק את התיק שלכם. כי אם פניתם למשרדו מס' פעמים ומצאתם שאין לו זמן להשיב לשאלותיכם או לקבל מידע נוסף (חשוב יותר או פחות- ממש לא משנה) הרי שייווצר לו קושי גם לטפל בתיקכם באופן יסודי ומעמיק כפי שהינכם מצפים מעורך דינכם. חשוב מאוד שמשרד עורכי הדין המטפל בעניינכם יהיה זמין ללקוחותיו לפחות בשעות העבודה המקובלות. מקום בו לא ניתן להשיג את עורך הדין המטפל בתיקכם יש לבחון האם ראוי לפנות למשרד אשר עסוק ברוב הזמן בעניינים של אחרים ועניינכם אינו בראש מעייניו.

שכר טרחת עורך הדין – עניין חשוב ללקוח – ומדוע?

שכר הטרחה בתביעות בגין תאונות דרכים הינו קבוע בחוק ונגזר מסכום הפיצוי המשולם ללקוח. הנוסחה פשוטה: ככל שסכום הפיצוי שנפסק ללקוח גבוה כך יהיה גם שכרו של עורך הדין המטפל. שכר טרחתו של עורך הדין משולם לו על ידי הצד המפצה כגון חברות הביטוח. חשוב לציין כי רצוי מאוד שהדברים ברורים ומסוכמים בכתב בטרם יחל הטיפול המשפטי על ידי עורך הדין המטפל.

סיכום:

כמוסבר לעיל בחירת משרד עורכי דין לטיפול בעניינכם הינו משימה לא פשוטה, ויש להתייחס ברצינות לדגשים המובאים לעיל; אסור להתפשר באיכות הייצוג ! ותמיד לזכור שהזול בדרך כלל עולה בסופו של יום ביוקר רב.

למשרדנו מחלקה העוסקת בטיפול וייצוג משפטי לנפגעי תאונות הדרכים. אנו מתכבדים להציע את שירותי משרדנו גם בטיפול וייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים.

לקבלת מידע נוסף אודות טיפול וייצוג משפטי ע"י עורך דין לטיפול בתאונות דרכים, צור קשר עם מומחים בתחום.

פגישת יעוץ ראשונה הינה ללא התחייבות כלשהי כמו כן, תשלום שכרנו משולם על ידי חברת הביטוח, עם סיום הטיפול בתיק.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top