עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » עו"ד תעבורה מתחיל?

עו"ד תעבורה מתחיל?

עו"ד תעבורה מתחיל? עם קודקס תמצא עבודה במהרה

העובדות מראות כי מספר עורכי הדין בישראל פשוט עצום: בשנה שעברה, חצה המספר את רף ה-64,000 אנשי מקצוע, מה שממקם את ישראל במקום הראשון בעולם בבחינת מספר עורכי דין לנפש. הרוויה בתחום, והתחרות הגוברת של כל עורך דין עם אינספור מתחרים, הביאה לקושי מהותי למצוא עבודה. זאת, בייחוד כאשר אותו עורך דין נחשב למתחיל, ועושה את צעדיו הראשונים במקצוע.

גם תחום התעבורה אינו יוצא מכלל זה, וגם בו עורכי דין רבים יכולים לדווח על אותו קושי. החדשות הטובות הן שעבור המעוניינים למצוא מודעות של דרושים עו"ד תעבורה, חברת קודקס – הלא היא החברה המובילה בישראל בתחום ההשמה למקצועות עריכת הדין – יכולה בהחלט לסייע.

חשיבותה של השמה בתחום המשפטי

אז מהו המפתח העיקרי בדרך למציאת העבודה הראשונה של עורך דין בתחום התעבורה? במקרה הזה, כאשר הניסיון המקצועי לא משחק תפקיד (בעיני רבים – דבר שנחשב לחיסרון משמעותי), יש הסבורים כי קשרים אישיים יכולים לסייע במציאת העבודה. אלא שגם אם זה נכון, המציאות מראה שלחלק הארי של עורכי הדין אין את הקשרים הללו בשלב הזה של הקריירה שלהם, מה שמביא לתרחיש שאינו חיובי כלל: הם שולחים עשרות פעמים את קורות החיים שלהם למשרדים משפטיים שונים, וברוב המקרים לא נענים כלל. תורמת למורכבות העובדה שתחום התעבורה נחשב לאחד המבוקשים להתמקצעות כיום, כך שהתחרות על כל משרה רק גוברת.

השמה, בתחום זה כמו בתחומים משפטיים אחרים, יכולה רק לסייע. חברת ההשמה מבצעת תהליכי מיון קפדניים של מחפשי העבודה דרכה, ויכולה להציע לכל אחד מהם משרות, בהתאם לכישורים ולרצונות שלו. זאת ועוד, והיות והחברות – לפחות האיכותיות שבהן – פועלות בשיתוף פעולה עם כמה ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל, הדבר מבטיח משרות איכותיות בכל קנה מידה, ועדיפות בקבלה למשפטנים הצעירים שנמצאים במאגר של חברת ההשמה.

כך קודקס נכנסת לתמונה

קודקס פועלת מזה למעלה מ-11 שנה בתחום ההשמה בישראל, כאשר התמחותה העיקרית היא, כמובן, התחום המשפטי. החברה מלווה את עורכי הדין, במידה רבה, לכל אורך הקריירה המקצועית שלהם: החל מהמשרות המוצעות להם עוד במהלך הלימודים, דרך עבודות ראשונות לאחר קבלת הרישיון ועד לעבודה בתור בכירים או מנהלי משרד.

עורך דין מומחה בתביעות נזיקין במרחק קליק

קודקס נחשבת לחברה מנוסה, הפועלת בשיטת עבודה ייחודית. מעבר לכוח האנושי שלה, המורכב מיועצי קריירה בעלי ניסיון במשאבי אנוש ובמשפטים, נעזרת החברה במערכות טכנולוגיות מתקדמות, המקלות מאד על מציאת המשרות: בין השאר באמצעות שיפור הקשר שבין המועמד למעסיק הפוטנציאלי . החברה מעניקה אף מידע חשוב למחפשי העבודה למיניהם, בין השאר על המעסיקים השונים, דירוגי שוק, משובי ראיונות, סקרי שכר וכן הלאה.

מעבר למשרדים המשפטיים, פועלת קודקס בקשר הדוק עם הפקולטות השונות למשפטים בכל רחבי הארץ. היא מפעילה בהם מרכזי קריירה, ולוקחת תחת חסותה רבים מהבוגרים של מוסדות אקדמיים אלה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top