עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עבירות תנועה » ייצוג בבית המשפט לתעבורה

ייצוג בבית המשפט לתעבורה

עורכי דין תעבורה – ייצוג בבית המשפט לתעבורה

כאשר נהג עובר עבירת תנועה ומוגש נגדו כתב אישום עליו להתייצב בבית המשפט בתאריך שנקבע לו ודרוש לו ייצוג בבית משפט לתעבורה על ידי עורך דין מומחה בתחום התעבורה בכדי לצמצם את הנזקים הנגרמים ללקוח מאי ידיעת החוק.

האזרח הקטן לא יודע מהם הסיכויים שלו לנצח במשפט כזה או מתי הוא נמצא בסכנת הרשעה או שלילת רשיונו לטווח ארוך. לכך דרוש עורך דין מומחה בתעבורה לייצוג בבית המשפט לתעבורה, כזה המכיר את המערכת המשפטית מבפנים ויודע לקרוא את תמונת המצב ואיך לפעול לטובת הלקוח במצבים מסובכים יותר, דבר אשר הלקוח לא יכול לעשות בעצמו. עורך דין המתמחה בתעבורה יידע להעריך את הסיכויים שלך לנצח במשפט על ידי חקירת הנסיבות, תשאול הנהג ו/או עדים למקרה

כדאי לנהג אשר קיבל הזמנה לדין או כתב אישום להעריך את העונש הצפוי לו במידה ויורשע בבית המשפט לתעבורה. הערכת העונש נעשית תוך התייחסות למצבו האישי, הכלכלי, חשיבות השימוש ברכב, נסיבות העבירה, ראיות קיימות וסעיפי האישום. מומלץ להיוועץ בעורך דין בעל ניסיון בדיני התעבורה וייצוג בבתי המשפט לתעבורה וזאת לצורך תכנון צעדי ההגנה האפשרית והראויה לאור הנתונים שצויינו.

לרוב, כאשר עורך הדין רואה שכלתה הרעה אל לקוחו ינסה להגיע לאיזה שהיא הסכמה עם התביעה, זאת תוך התחשבות בעבר הנהג, גילו, הסטוריית הנהיגה שלו והוותק שלו כנהג ללא רבב.

נקודה חשובה לציון היא שבכל מקרה של הזמנה לדין, רשאית משטרת ישראל לשלול את רישיון הנהיגה של הנהג באורח מיידי ל- ‎30 יום, זאת כאקט מנהלי המונע מנהג מסוכן להמשיך לנהוג.

באם נקראת לבית המשפט להישפט על עבירה שביצעת אל תנסה להיות חכם וללכת לבד, קח לך עורך דין מנוסה בתעבורה לייצוג בבית משפט לתעבורה ובכך תעלה את הסיכויים שלך לנצח במשפט או לפחות למזער את הנזקים למינימום האפשרי.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top