עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » כך תדעו איך לבחור את ביטוח הרכב שלכם

כך תדעו איך לבחור את ביטוח הרכב שלכם

ביטוח רכב, כמו מוצרים פיננסים רבים ואחרים, יכול להיות דבר מאוד מבלבל.

כשיש כל כך הרבה חברות ביטוח והמון פרטים קטנים שצריך לדעת, גם אם יש לכם ביטוח, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים לבחירת הביטוח הנכון עבורכם ועבור הרכב שלכם.

בדקו מחירי ביטוח מדי שנה

גם אם יש לכם ביטוח, גם אם אתם מרוצים ממנו, מחירי הביטוח נוטים להשתנות באופן תכוף יחסית. כאשר קיימת תחרות בין חברות, כל חברה תנסה להציע את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלה ואלה המצטרפים אליה.

לכן, כשאתם חושבים על ביטוח רכב, עשו את הבדיקה פעם בשנה ובדקו שאכן אתם מקבלים את השירות הנכון עבור הכסף אותו אתם משלמים.

חפשו את ההנחות

חברות ביטוח רבות מציעות עבור הצטרפותכם אליהן, סוגי הנחות לפי רמת הנהיגה שלכם והיסטורית הנהיגה שלכם. כך למשל תוכלו לקבל הנחה ב-

  • הנחה לסטודנטים
  • הנחה לנהגים טובים בעלי היסטורית נהיגה נקייה
  • הנחות קבוצתיות (תאגידים, חברות וכו')
  • ועוד

רוב חברות הביטוח מאפשרות רכישת יותר מביטוח אחד כך שאם אתם מחפשים לבטח יותר מאת הרכב שלכם, תוכלו למצוא הכל תחת סל אחד של חברת ביטוח.

בחרו את הרכב הנכון

כאשר אתם מחפשים לרכוש רכב חדש, אחד הפרמטרים שתרצו להתחשב בהם בעת הרכישה הוא ביטוח רכב. אם בחרתם רכב יוקרתי אשר מחירו גבוה מאוד, קחו בחשבון שהדבר ישפיע על גובה הפרמיה שלכם בביטוח החובה.

אין זה אומר שאתם צריכים לרכוש רכב יד שניה שבקושי נוסע, אלא נסו להתאים את עצמכם ליכולות הכלכליות שלכם כמה שיותר הן מבחינת הרכב, ביטוח רכב, הדלק והתחזוקה השוטפת של הרכב.

שירות לקוחות טוב

כאשר אתם מחליטים על ביטוח רכב, אחד הדברים החשובים שכדאי לכם לשים לב אליו הוא שירות הלקוחות. במקרה של תקלה, תרצו לקבל מענה מהיר, מקצועי ויעיל. אם לחברת הביטוח אשר בחרתם אין את שירות לקוחות טוב, כדאי שתחשבו שוב.

לפני חתימתכם והעברת הכספים, נסו פעם אחת להתקשר לשירות הלקוחות של חברת הביטוח וראו כמה זמן אתם מחכים, מהו יחס נותן השירות ואיך אתם מרגישים עם סיום השיחה. אינדיקציה נהדרת.

בחירת המוסך

לרוב, לקוחות של חברות ביטוח יעדיפו לבחור את המוסך העדיף עליהם ועל המוסכניק עליו הם סומכים. הדבר יעניק את השליטה אותה אתם, כלקוחות,  רוצים להרגיש.

מה שזה עוד אומר, זה שלחברת הביטוח אין בלעדיות על תיקון הרכב שלכם ואתם רשאים לבחור איזה מוסך שאתם חפצים בו.

אנחנו יכולים להבטיח לכם, אם תעקבו אחר החוקים הללו, חיי הביטוח שלכם יראו כל כך הרבה יותר טוב ואתם תרגישו על כיסכם ורכבכם כי בחרתם את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top