עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » חשיבות ליווי עורך דין מקרקעין בעסקאות נדל"ן

חשיבות ליווי עורך דין מקרקעין בעסקאות נדל"ן

עסקאות נדל"ן מגיעות לידי ביטוי במכוון עסקאות מכירה והשכרה של מקרקעין על כלל תחומיו: קרקע, דירות ובתים, מחסנים, בתי עסק ובעצם כל מה שמחובר בדרך קבע לקרקע תחתיה הוא שוכן.

על פי חוק החוזים, כל הליך הקשור במקרקעין נדרש להיות מעוגן מאחורי חוזה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים. רבים נוטים להקל בכך ראש ומנסחים בעצמם חוזי שכירות או מסמכי זיכרון דברים, שהינו חוזה מחייב לכל דבר, מבלי להיעזר לשירותי של עורך דין מקרקעין.

אמנם, קיום עסקה מבלי לערב עו"ד יכולה לחסוך מעט כסף מתקציב ההוצאות, אך ככל שהעסקה סבוכה יותר, כך הכסף שחסכתם בהתחלה יעלה הרבה יותר, מכיוון שלא רק שלא יהיה לכם מנוס ותצטרכו לערב בעל מקצוע שיספק לכם את כלל הצרכים המשפטיים והחוקיים שלכם, לעיתים תאלצו לשלם הוצאות נוספות שלא הייתם נדרשים אליהם אם הייתם נעזרים בעו"ד מלכתחילה.

הכנסתו של עורך דין מטעמכם לתמונת המשא ומתן וחתימת החוזה מעניקה לכם את השקט הנפש, מכיוון שהוא זה שיהיה אחראי על ניסוח המסמכים והסכמי ההעברה בין הצדדים. 

איך מחפשים עורך דין העוסק בתחום הנדל"ן?

חיפוש אחר עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן איננה משימה קשה במיוחד, כשכן תוכלו למצוא באמצעות האינטרנט כמות גדולה של עורכי דין העוסקים בכל התחומים – ובין הרשימה הארוכה תוכלו למצוא גם עורך דין מקרקעין שיספק לכם את מבוקשכם על הצד הטוב ביותר.

מומלץ מאד לשלב את החיפוש באינטרנט אחרי עורך דין העוסק במקרקעין יחד עם בדיקה מעמיקה אודות הניסיון שלו בתחום, תוכלו לחפש אחר המלצות בפורומים משפטיים, ובירור מעמיק אצל מכרים וקרובים משפחה אודות שירותיו, וזאת בכדי שתוכלו לקבל את השקט המשפטי אליו אתם שואפים בעת ביצוע העסקה.

עורך דין לכל עסקאות הנדל"ן?

כאמור, כלל עסקאות הנדל"ן דורשות חוזה כתוב, חתום ומחייב את שני הצדדים. התוקף המשפטי של החוזה עולה על הסכמים והבטחות שניתנו בעל פה, וזאת בניגוד לעסקאות בתחומים אחרים, בהן ישנה חשיבות גם להבטחות בעל פה והליכים שהפכו לנוהג בין שני הצדדים.

עורך דין מקרקעין המלווה אתכם לאורך ההליך כולו מסייע לכם לנהל את המשא ומתן בצורה נכונה, ובהמשך לנסח את החוזה בצורה הטובה ביותר עבורכם. ניסיון לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, עלול להוביל לביצוע שגוי או חלקי, דבר העלול לפגוע בהליך הקנייה או בהליך המכירה כולו. 

נסו להתקשר עם עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן, בעל ניסיון רב יותר בתחום מאשר עורכי דין המתמחים בכמות גדולה של תחומים.

עורך דין בתחום המקרקעין – מה חשוב לדעת?

ראשית נסו לאמוד את רמת הניסיון והוותק של עוה"ד, בתחום זה ככל שלעורך הדין ניסיון רב יותר בתחום, כך תוכלו להיות בטוחים כי הפעולות אותן הוא מבצע הן הפעולות האולטימטיביות למצב שבו אתם נמצאים.

בחלק מהמקרים חשוב מאוד לבדוק כי עורך הדין המדובר מספק שירות לעיר או לאזור שבו אתם מתגוררים, במידה ואתם עוברים עיר או אזור, עליכם להיות בטוחים כי עורך הדין ששכרתם מכיר את ההליכים והפרוצדורות גם באזור החדש וגם באזור הישן בו התגוררתם עד כה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top