עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » מדיניות ההחמרה בשיפוט עבירות תנועה

מדיניות ההחמרה בשיפוט עבירות תנועה

מספר תאונות הדרכים הרב בארץ טלטל את הרשויות וזעזע את האזרחים והניב מדיניות חמורה כלפי העוברים על חוקי התעבורה, החמרה ניכרת במדיניות התפיסה, השפיטה והענישה כלפי אלו הנתפסים כעברייני תנועה, לעיתים מדובר באזרחים תמימים שפסק זמן של שניה של חוסר תשומת לב גרם להם לעבור על חוקי התעבורה, ללא קשר להשלכות מדיניות התעבורה הנוכחית היא למצות איתם את מלוא הדין כאילו מדובר בעברינים שמתוך כוונה מקדימה. לרוב האזרח מן השורה אינו ערוך להתמודדות לחצי המשטרה והמשפט ואין ביכולתו לנהל את תיקו על מנת להוציא את עצמו זכאי או לחילופין שיוקל עונשו, מצב זה יכול לגרום לעיווי דין בו אזרח נורמטיבי לחולטין נשלח לריצוי בפועל של מאסר. על מנת למנוע מצבי קצה אלו כדאי להעזר בעורך דין מומחה לדיני תעבורה. עורך דין זה יוכל לייצג נאמנה את לקוחו תוך הדגשת חפותן מכוונה לעבור על החוק וריכוך עונשו.

ההשלכות לעמידה לדין

עבירה על חוקי התעבורה דינה כיום כעבירה פלילית ואי עמידה בדין השפיטה יכולה להביא איתה השלכות כלכליות מרחיקות לכת, במקרה שנגזר על הנאשם עונש כספי גדול, כקנס או לפיצוי קורבן והנאשם לא מצליח לשלמו, התיק יכול להתגלגל להוצאה לפועל וזו בתורה יכולה להפעיל את מערך גוביה וחברות פינוי דירה ונקיון קבלניות שיפנו את הדירה מהרכוש שבה לטובת ההוצאה לפועל שתהיה בעליו החדשים. לכן כדאי במקרה בו נפסק עונש כספי להגיע באמצעות עורך דין מייצג להסדר תשלומים בפריסה נוחה שמאפשר לנאשם את תשלום העונש שנגזר עליו מבלי לכרוע תחת הנטל ולהסתך עם ההוצאה לפועל. השלכות אחרות יכולות להיות שלילת רישיון לצמיתות, מה שכמובן מצמצם בצורה קיצונית את יכולת הניוד של הנאשם לכול ימי חייו, כדאי ואפשר בעזרת ייצוג נאמן ומנוסה של עורך דין לתעבורה להלחם באיום עונש זה ובהרבה מקרים אף להצליח.

השלבים במשפט

לא כדאי לשכור עורך דין במקרה שמדובר בקנס כספי קטן, שכר טירחתו יעלה הרבה יותר מתשלום הקנס, לעומת זאת אם מדובר בעבירה חמורה מומלץ לשכור עורך דין תעבורתי מומחה ליצוגכם. בגין עבירת תנועה חמורה תזומנו לדין למשפט בו תצטרכו לעמוד מול אישומכם המלווה בהוכחות וראיות, תוכלו להזמין עדים לטובתכם וניהול המשפט מצידכם תלוי במקצועיות ובקיאותו של עורך הדין שלכם, עורך דין טוב הוא זה שלפעמים עומד בין עונש חמור לעונש קל יותר. לאחר פסיקת הדין תמיד ניתן לערער לערכאה הגבוהה יותר.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top