עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » עורך דין – מידע מגוון בנושא

עורך דין – מידע מגוון בנושא

משרד עורך דין הוא מקום שמאגד את כל אנשי המקצוע אשר מורשים לעסוק בתחום עריכת הדין גם אם הם דאגו לנושא פתיחת עוסק פטור ויש להם רו"ח שמטפל בחשבונות העסק. במשרדים מסוימים לעריכת דין ברחבי הגלובוס (כמו למשל: אנגליה, צרפת וכן הלאה) קיימת הפרדה בין עורכי הדין אשר מופיעים בפני שופטים בבתי משפט (אלו נקראים – בריסטר) לבין עורכי דין אשר עוסקים בתחומים אחרונים בתחום המשפטים (סוליסיטר).

במדינת ישראל, לעומת זאת, מצב עריכת הדין שונה לחלוטין. במדינה עורכי הדין נהנים מאפשרות לעסוק בשני התחומים. משרדי עורכי הדין במדינת ישראל מצליחים לספק לציבור מגוון רחב של שירותים (תחום הפלילים, דיני עבודה, דיני תעבורה וכן הלאה). חשוב לדעת עורך דין הוא אדם שעבר תקופה של התמחות ועמדה בה בהצלחה. מעבר לכך, עורך הדין עבר גם בחינות בעל פה ובכתב בלשכת עורכי הדין בישראל.

סוגי עורכי דין

משרדים של עריכת דין משרתים מספר של קהלי יעד: לקוחות אשר זקוקים לשירותים משפטיים לעיתים רחוקות על מנת לפתור בעיה ספציפית ולקוחות אשר זקוקים לשירותים משפטיים בצורה שוטפת כמו למשל: קבלנים, בעלי עסק וכן הלאה מכיוון שאלו צריכים להתמודד עם כמות גדולה של חוזים או תביעות מצד לקוחות וכן הלאה. במדינת ישראל כמעט כל משרדי עורכי הדין נמצאים תחת התאגדות שמוגדרת לכך על פי החוק.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top