עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » בעלי חניון? כך תמנעו תאונות בחניון שלכם

בעלי חניון? כך תמנעו תאונות בחניון שלכם

זה דבר ידוע שנהגים רבים הם חסרי סבלנות ונוהגים בחוסר זהירות. גם אם אתם לא נמנים על אותם נהגים לא זהירים, אין זה אומר שאתם בטוחים מסכנה. כאשר חוסר הזהירות שייך לנהג אחר, הדבר עלול לפגוע בכם גם אם אתם הנהגים הזהירים ביותר בעולם.

כבעלי חניונים אתם ודאי מכירים מגוון רחב של תאונות שקרו בחניון שלכם ופגעו באנשים רבים וגם בתפקוד החניון שלכם. עם כל כך הרבה נהגים לא זהירים, בחרנו להביא לכם כמה אביזרים שיעזרו לכם למנוע תאונות בחניון שלכם-

פסי האטה

מכירים את פסי ההאטה מאספלט הקיימים על כבישים רבים בכדי להאט את תנועת הרכבים? אז עכשיו תחשבו על החניון שלכם. פסי האטה מפלסטיק הפרוסים לרוחב הנתיבים בחניון שלכם יכול להאט באופן משמעותי את תנועת הרכבים ולספק לכלל הנהגים נסיעה בטוחה יותר ואיטית יותר בנתיבים שגם ככה יחסית צרים. תסמכו על הנהגים, זהירים או לא, שלא ירצו להרוס את הרכב שלהם ולו בגלל פסי ההאטה של החניון שלכם.

מראות פנורמיות

מראות פנורמיות הן הפתרון האולטימטיבי עבורכם עבור ביטחון בחניון שלכם כאשר ישנן פניות ששדה הראייה שלהן חסום לרכבים המגיעים משני הצדדים. בהתקנת מראות פנורמיות בכל עלייה וירידה של קומה בחניון שלכם, אתם מאפשרים שדה ראייה של 360 מעלות ומאפשרים לכל הנהגים בחניון שלכם לקבל את שדה הראייה הנחוץ בזמן נסיעה לקראת פנייה מסוכנת.

מגני פינות

חניונים רבים, בעיקר חניוני קומות, כדי להבטיח את ביטחון ובטיחות הרכבים הנעים בקומות החניון, מתקינים מגינים לעמודים התומכים הניצבים בפניות הרבות של החניון. המגנים העשויים גומי מאפשרים הגנה לרכבים העושים פניות לא נכונות דיו ומתחככים בעמודים. זוהי טעות נפוצה הקורית לנהגים רבים. בהתקנה המגנים אתם מאפשרים לנהגים לתקן את טעותם מבלי לקבל סימנים מעצבנים על הרכב שלהם.

מחסום מפלסטיק

חניונים רבים מאפשרים תשלום על ידי מכונות תשלום הניצבות בלב החניון בכמה נקודות עיקריות. נהגים רבים נוטים לפספס את מכונות התשלום ולעצור את רכבם בצורה כזו העלולה לסכן הולכי רגל ורכבים אחרים. כאשר אתם מניחים מחסום מפלסטיק סביב מכונות התשלום אתם מספקים הגנה להולכי הרגל העומדים ומשלמים, מאפשרים לנהגים לראות אותם מרחוק ומונעים סכנות רבות.

כאשר אתם מנהלים חניון, יש המון דברים לקחת בחשבון כאשר הצד הבטיחותי והבטחוני הם אלה שצריכים להיות אצלכם בראש סדר העדיפויות. בדקו לפי התקנות מה אתם מחויבים על פי חוק לספק ולאחר מכן חשבו איך אתם יכולים להוסיף ולשפר את ההתנהלות בחניון שלכם כך שלא רק ישתמשו בחניון מתוך צורך, אלא גם מתוך נוחות.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top