עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » אי ציות לתמרור עצור

אי ציות לתמרור עצור

אי ציות לתמרור עצור נחשבת לעבירה הטומנת בחובה סיכונים רבים, תאונות ופגיעות בהולכי רגל ועוברי אורח תמימים אשר בטוחים כי הנהג עוצר ולהם זכות הקדימה. הקנסות גבוהים ונהגים רבים צעירים כוותיקים משלמים קנסות גבוהים על עבירת תנועה שיכלו בקלות רבה למנוע את ביצועה, אי ציות לתמרור עצור הפך לאחת העבירות הנפוצות ביותר בחוקי התעבורה.

כאשר נהג מתקרב למפגש רחובות או לצומת אשר מוצב בה תמרור עצור הנהג מחויב לעצור עצירה מלאה ולתת זכות קדימה, על הנהג לראות את התנועה ממקום עצירתו ובמקרים שקיים קו עצירה יש לעצור לפני ולא לגלוש אחריו.

שתי הפעולות הן מחויבות בחוק ועליו לציית לשתיהן, חוקי התעבורה מתייחסים בחומרה רבה לעבירה של אי ציות לתמרור עצור, העונש הצפוי בגין עבירה מסוג זה היא פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה וזימון לבית משפט לענייני תעבורה, אי עצירה לפני קו עצירה תיצור קנס של 250 ₪, קנס אשר יכפיל וישלש את עצמו במקרה של אי תשלום. גם נקודות ינתנו לנהג שביצע עבירה של אי ציות לתמרור עצור במסגרת שיטת הנקודות שנועדה לעקוב אחרי נהגים שהורשעו בעבירות תנועה. אי ציות לתמרור עצור "יזכו" את הנהג בארבע נקודות רעות, לעומת אי מתן זכות קדימה ששם הנהג "יזכה" בעשר נקודות, שווה? כדאי לחשוב פעמיים לפני אי ציות לתמרור עצור ואי מתן זכות קדימה.

היו מקרים וישנם תקדימים שנהגים הואשמו על ידי שוטר באי ציות לתמרור עצור על לא עוול בכפם, עורך דין מקצועי לענייני תעבורה יוכל להוכיח זאת על ידי כלים מקצועיים. הוא יוכל להציג את טיעוניו בבית המשפט בניסיון להוכיח את חפותו ולהעמיד את השוטר על טעותו. לבד קשה לעשות זאת , בשביל לנסות להוכיח חפות במקרה של אי ציות לתמרור עצור יש צורך בשכירת עורך דין לענייני תעבורה המתמחה בתחום והיודע איך לטפל במקרים מעין אלו בהצלחה רבה.

חיפשים אחרונים:

  • אי ציות לתמרור עצור (46)
  • תמרור עצור (46)
  • אי עצירה בתמרור עצור (26)
  • אי עצירה בעצור (17)

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top