עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » למה חשוב לנהוג על פי חוק ?

למה חשוב לנהוג על פי חוק ?

אם שאלתם את עצמכם מהם דיני תעבורה ולמה הם כל כך חשובים קראו את המאמר הבא. תחום התנועה ביבשה נאכף כולו באמצעות דיני תעבורה שכוללים נהגים, הולכי רגל, וגם רוכבי אופניים. התפיסה הרווחת לגבי חשיבותם של חוקים אלו אינה תפיסה ישראלית אל תפיסה כלל עולמית. בעולם כולו ידוע שכלי רכב בידי נהגו יכול בקלות להיות כלי משחית שבלי חוקים יסב לעצמו לסביבתו פגיעות קשות. תחום התעבורה בישראל שייך לתחום המשפט הפלילי ועברייני תנועה שנתפסו נידונים בבתי משפט לתעבורה.

מציאות יומיומית

תאונות דרכים בישראל הפכו חלק אינטגרלי מהמציאות היומיומית ורבים נפגעים מדי שנה על הכבישים. אחת הטעויות הנפוצות בהקשר של הסיבות הישירות בגרימת תאונות דרכים היא מהירות מופרזת. אמנם מהירות מופרזת היא גורם משמעותי בהחמרת תוצאות התאונה, אולם בין הגרמים לתאונות בישראל ניתן למנות גם אי שמירת מרחק, חציית צמתים באור אדום, אי ציות לתמרורים וגם נהיגה בשכרות.

עורך דין תעבורה

המציאות הכואבת שבה תאונות דרכים קורות השכם והערב גורמת לכך שישראלים רבים נמצאים בקשר עם עורך דין תעבורה בשל קנסות מרובים ונקודות בגין עבירות תנועה. גם מי שרישיונו נפסל בגין עבירות תנועה יכול להיעזר בייצוג מטעם עורך דין תעבורה שיכול בזכות היכרותו המעמיקה עם החוק להביא להקלה בעונש. לא רבים יודעים שטעות קטנה ביותר ברישום דו"ח של שוטר יכולה להביא לביטולו. בנוסף, דיון בבית משפט יכול לשנות החלטה של פסילה. עורך דין טוב שיציג טיעונים חזקים יכול לסייע גם בכך.

הקלה בעונש

אפילו מי שעבר עבירה חמורה כמו נהיגה בשכרות שגוררת עונש של שלילת רישיון לתקופה של שנתיים וקנס כספי, יכול בעזרת עורך דין טוב להימנע ממשפט על ידי הסדר טיעון. עורכי דין מומחים במציאת פרצות בחוק וחורים בחומר החקירה וכך יכולים למנוע קיומו של משפט.

עדיף לא להזדקק

לסיכום, נכון שעדיף לא להזדקק כלל וכלל לשירותיו של עורך דין בכל תחום שהוא, אך אם כבר נקלעתם למצב שבו אתם מואשמים בעבירה כלשהי לרבות עבירת תנועה, דעו שכדאי ומומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה שיכול במקרה הטוב להפוך אץ הקערה על פיה ובמקר הפחות טוב להקל משמעותית בעונש.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top