עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » עורך דין תעבורה מטפל בנהיגה בזמן פסילה או שלילה

עורך דין תעבורה מטפל בנהיגה בזמן פסילה או שלילה

על מנת להבהיר כיצד עורך דין תעבורה מטפל בנהיגה בזמן פסילה או שלילה, נקדים כי נהיגה בזמן פסילה או שלילה של הרישיון יכולה להיחשף בקלות על ידי המשטרה במקרים הבאים: במסגרת בדיקות שגרתיות בהן נערכת ביקורת רישיונות על ידי שוטר, או באמצעות מידע מודיעיני על המשך הנהיגה המגיע לתחנת המשטרה על ידי מכרים ושכנים של הנהג.

עונש על נהיגה בזמן פסילה או שלילה

העונש הצפוי על נהיגה בזמן פסילה או שלילה על פי סעיף 67 לפקודת תעבורה הינו שלוש שנות מאסר בפועל. במידה והנהג כבר הורשע על עבירה בשלילה בעבר, יוטלו עליו אף עונשים חמורים, כגון: מעצר עד תום ההליכים.

התמודדות עם האישום: נהיגה בזמן פסילה או שלילה

על הרבה עבירות תעבורה, בית המשפט יטיל את העונש של שלילת רישיון. הנהג לא יוכל להיפטר מאשמת נהיגה בזמן פסילה או שלילה בתירוץ של נסיעה חריגה למקרה חרום. כיוון שלמעשה הנהג מודה בדבריו על כך שרישיונו נשלל ממנו, והוא אף עבר על נהיגה בזמן פסילה או שלילה.

יש להבין כי אישום על נהיגה בזמן פסילה או שלילה הינו חמור, והדרך להתמודד עם אישום זה אינו פשוט. כאן נכנס לתמונה עורך דין תעבורה מקצועי המטפל בנהיגה בזמן פסילה או שליליה שבעזרתו יופחת מעונשו של הנהג, או שהוא יזוכה. בין הדברים שיבדוק עורך דין תעבורה הוא את הוא כיצד קבל הנהג את הידיעה על פסילת או שלילת רישיונו.

על פי חוק כאשר הועברה הידיעה על פסילה או שלילה של רישיון הנהג באמצעות דואר רשום- חזקה שהנהג מודע לכך, ולא יתקבל אם יצהיר הפוך מכך. לפי זה ייתכן שאכן ההודעה לא הגיעה בפועל לנהג, אך בית המשפט יפעל על סמך שהנהג קבל את הידיעה. במקרה כזה יכול עורך דין תעבורה להוכיח כי הנהג הנאשם בגין נהיגה בזמן פסילה או שלילה לא קבל את ההודעה על כך מסיבות אחרות שלא תלויות בו.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top