עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » עולם חברתי מושלם

עולם חברתי מושלם

כולנו היינו שמחים לו לכל טפח בחיים היה עומד לרשותנו חבר טוב, מומחה לדבר. לא רק כדי להחזיק מעגל חברתי רחב ויציב, לשמוח בשמחתינו ובשמחתם… מה לא היינו עושים, את מי – כל אחד וגבולותיו הוא יענה בינו לבין עצמו – היינו מוכרים, בכדי לקבל חבר רופא; או- חבר שרברב; מומחה שיש למטבח או שיש למטבחים. ואם לא מומחה שיש למטבח או שיש למטבחים – חבר מוסכניק; וכדומה. רבים מאיתנו היו שוקלים לבצע עיסקת חבילה, לו היו יכולים להשיג בסיומה עורך דין תעבורה מומחה בתחומו.

 לא בחרתי לבוא לעולם' אומר הזמר והשדרן רוני ידידיה בשיר הפתיחה לתכנית הערוץ הראשון 'קשר משפחתי' – תכנית לחינוך וטיפול להורים ולילדים. וממשיך ואומר – 'לא בחרתי בשמי הפרטי'. ובכן- עדין כולנו כאן: לא בחרנו להיוולד, אך משנולדנו ובגרנו – בחרנו להמשיך ולחיות כאן, על כדור הארץ, וכאן – בקנדה או כנען – כל אחד ובחירתו הוא. ומרגע שבחרנו בכך – בחרנו להכנס לעולם תעבורתי מוטרף ומשוגע. גוף האדם נועד ל- ספק הליכה ספק קישוש וליקוט וטיפוס על עצים, פחות ריצה אך לבטח – פחות להתנגשות בחפץ מתכת במהירות חמישים, שמונים או מאה ויותר קילומטר ושעה, והאינסטיקנטים שלנו כמו גם יכולת הריכוזים פחות מותאמים לנהוג בחפץ כזה.

 נחיצות עורך דין תעבורה

 מרגע שנפתחה תיבת פנדורה והוכנסו הרכבים לשימוש בקרב הציבור – יתרחש תמיד סטטיסטית הבלתי נמנע, ויתרחשו מפגעים וארועים תעבורתיים. זו המציאות, אלה העובדות. והמציאות האנושית היא שלעתים קרובות כבראשומון יטיחו האנשים זה בזה את האשמה או האחריות למפגע או לטעות, ומישהו יצטרך להכריע, בכדי לאפשר חברה תקינה, פיצויים החלמה והבראה במהרה בימינו אמן לנפגעים בנפש, תיקון לגוף ולחפץ, ולענישה- ומניעה של עבירות מסוכנות – לצורך קיום חברה מוסדרת ומאורגנת בכלל.

 איש המקצוע ליעץ ולעוץ לנו במקרה הצורך, לפני קרות הארוע, ולבטח אחריו בלווי בהליך המשפטי, הוא עורך דין תעבורה. הוא גשר החיבור ביננו – הפועלים בעולם, לבין העולם המשפטי – שנועד אמנם להגן עלינו, אך בדרך הסתאב והסתבך והפך למובן רק ליודע חוכמת הנסתר, כלומר עורך דין תעבורה וכדומה. אז גם אם אין לנו כרגע, ולוואי שלא נזדקק לעולם לאחד כזה, עלינו להכיר בתפקידו החשוב והתורם לחברה, ולהתקשר אליו מיד כשברור שצריך להתקשר למומחה.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top