עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » דיני תעבורה, עורכי דין תעבורה

דיני תעבורה, עורכי דין תעבורה

דיני תעבורה החלים על נהיגה בשכרות מצריכים בהרבה מקרים התערבות לא רק של עורך דין לתעבורה המומחה בדיני תעבורה, אלא גם בעורך דין פלילי, משום שעבירה של נהיגה בשכרות נחשבת לעבירה פלילית. עורך דין טוב, יצליח להפחית את העונש או אפילו לזכות את הנאשם מכלל אשמה. אם עורך הדין שלכם הוא עורך דין פלילי או שמומחה גם בתחום הפלילי ישנו סיכוי רב, כי ידאג למחיקת רישום פלילי של הנאשם.

תאונות דרכים ופיצוי על נזקים בלתי הפיכים

במדינתנו, יש לא מעט תאונות דרכים, כל יום וכל שעה, חלקם אף מסתיימים במוות. לפי דיני התעבורה, עורך דין לתעבורה ינסה לתבוע את מירב הפיצויים למשפחת הנפטר שהיא בעצם אמורה לקבל את הפיצוי הכי גבוה. הפיצויים העיקריים הם הפסדי תמיכה כלכלית באלמנה וביתומים. הבסיס העיקרי הוא הכנסתו של הנפטר לפני התאונה. לכך נלווים גם הוצאות קבורה בסדר גודל של 10,000-15,000ש"ח. גורם חשוב הוא המקצוע בו עסק המנוח כמו עורך דין או רואה חשבון וכו'. אם אותו בעל מקצוע חסך כסף ע"פ הכנסותיו והחיסכון הוא כ30% מהכנסותיו יקבל פיצוי בהתאם. ידוע על מקרה של רואה חשבון שהיה שותף במשרד משגשג של רואי חשבון ברחובות, הוא קיבל פיצוי מהתאונה היות ובמקצוע זה למשל גיל הפרישה הוא 67, הוא אף קיבל סכום לא מבוטל על כאב וסבל.

סוגים שונים של דוחות תעבורה

ישנם כמה סוגים של דוחות תעבורה האחד הוא  אם בעל הדו"ח  קיבל הזמנה לדין , הוא רשאי לשלם את הדו"ח חמישה עשר יום מיום המסירה. אם בעל בדו"ח שילם את הדו"ח אזי הוא הודה באשמה.  ישנה אפשרות נוספת וזה ערעור על הדו"ח ובקשה להיפשט בבית משפט מול שופט בייצוג עצמי או בעזרת עורך דין לענייני תעבורה. דבר זה, יכול להשפיע במישרין על צורת הענישה, הקנסות יכולים להיות גבוהים מן הרגיל ויתכן אף פסילת רישיון. עבירת תעבורה שכיחה ונוספת היא, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה. גם עבירה זו היא חמורה היות ויש קשר ישיר בין תאונות דרכים לדיבור בזמן נהיגה בטלפון נייד. כל עבירות התעבורה האלה נרשמות בגיליון  ההרשעות של הנהג  שנאשם בעבירות אלה ויינתנו  לו "נקודות".

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top