עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » הייתם מעורבים בתאונת דרכים קטלנית? ככה תצאו מהתסבוכת הנוראית!

הייתם מעורבים בתאונת דרכים קטלנית? ככה תצאו מהתסבוכת הנוראית!

תאונת דרכים היא סיטואציה לא צפויה. מדובר במצב לא נעים בכלל בו יכולים למצוא עצמם רבים, בין אם הם הנהגים הזהירים ביותר, לבין אם אינם מכבדם את חוקי התנועה.

סיטואציה זאת  נגרמת בהפתעה וללא הכנה מראש, ובשל כך היא נקראת 'תאונה'. אבל מה עושים במקרה ואתם מעורבים בתאונה קשה וכעת עולים נגדכם אישומים מלחיצים וכבדים? במקרים כאלה חשוב לדעת כיצד לפעול.

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, הרי שכעת חשוב לבצע את כל הפעולות הדרושות, כגון: פנייה לקבלת טיפול רפואי, דיווח אודות המקרה אל מוקדי החירום, כמו גם אל פנייה אל תחנת המשטרה.

חשוב לדעת כי לעיתים ישנו גם צורך באיתור איש מקצוע מרשימה של עורכי דין פליליים וזאת אם מדובר בתאונת 'פגע וברח', בתאונה שנגרמה עקב שימוש בסמים ואלכוהול ושאר אישומים שיש להתמודד עמם.

בעת תאונה, יש להחליף פרטי ביטוח עם בעלי הרכב שנפגע, וכמובן להיעזר בשירותים של עורכי דין בתחום התעבורה למען ביצוע תביעת ביטוח או כל פעולה אחרת הקשורה לתוצאות התאונה ולהשלכותיה.

מתי כדאי להיעזר בשירותים של עורכי דין?

אם הייתם מעוברים בתאונת דרכים מכל סוג, אם רכבכם ניזוק בצורה קשה, או שנפגעתם בתאונת דרכים: תצטרכו בראשית לפנות אל המוסד לביטוח לאומי כמו גם אל חברת הביטוח הפרטית שלכם. זאת כדי שתוכלו לקבל את הפיצוי הראוי בעת פציעה או חבלה עקב תאונת דרכים.

אם מתגלים קשיים בעת תביעת הביטוח וקבלת הפיצוי או הגמלה הדרושה, חשוב לפנות אל עורך דין תעבורה שיוכל לסייע לכם למצות את הזכויות שלכם. אל איש מקצוע מסוג זה יש לפנות גם במקרים של שלילת רישיון עקב צבירת נקודות, או בשל שלילת רישיון עקב אישומים שונים בתחום התעבורה.

מתי כדאי לפנות אל עורך דין פלילי?

ישנם מקרים כמו הגשת כתב אישום מול נהג שמואשם בתאונת פגע וברח. ישנם מקרים של שלילת רישיון והגשת כתב אישום בעת נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, כמו גם במקרים של נהיגה ללא רישיון ושאר האשמות שיש להתמודד עמן.

במקרים כאלה יש לפנות אל עורך דין פלילי אשר מכיר את תחום התעבורה לאורכו ולרוחבו ויכול לייעץ לכם אודות הדרך להתנהל, כמו גם לייצג אתכם מול בית משפט לדיני תעבורה.

במידה ותרצו להוכיח את חפותכם, יש לאסוף כמה שיותר עדויות ממקום האירוע, כמו גם לפנות מיד למשטרה בעת תאונה קשה. עוד חשוב להזעיק את כוחות הבטחון ולהתפנות לבית החולים הקרוב ואף לפנות נפגעים לטיפול מידי בעת הצורך.

פעולות האלה יוכיחו כי ביצעתם את הדרוש מכם בכל הנוגע לחובתכם המוסרית. במידה ועשיתם את כל אלה, הביאו מסמכים שיתעדו את הפעולות.

בכל מקרה, סיוע של עורך דין תעבורה או של עורכי דין פליליים, יטיבו עמכם ויאפשרו לכם להתגונן נגד האשמות מסוגים שונים, כמו גם למצות את הזכויות שלכם במידה ונפגעתם בתאונת הדרכים.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top