עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » תאונות דרכים בצבא – כיצד אפשר לצאת מזה?

תאונות דרכים בצבא – כיצד אפשר לצאת מזה?

אם אתם חיילים שנמצאים בשירות סדיר או בקבע, אתם בוודאי יודעים כי כל הסתבכות עם המערכת הצבאית יכולה להוביל אל משפט שיתקיים מול מפקדים בצבא, כמו גם אל חקירה צבאית ומכאן אל שלל עונשים כגון: ריתוק, מעצר ואף הורדה בדרגה במידה ומדובר בעבירות חמורות.

המערכת הצבאית היא כזאת אשר הדמוקרטיה "ממנה והלאה" והיא שופטת חיילים בכל דרגה בהתאם לסוג העבירה שהם ביצוע וזאת בדרך כלל ללא התחשבות בסיטואציה או ברגש בהם היה נתון מבצע העבירה.

בין העבירות השכיחות במערכת זאת ניתן למצוא עבירות תנועה, כאשר חלקן נעשות במסגרת מילוי התפקיד הצבאי (נהג, מוביל, מוסכניק ועוד) וחלקן עלולות להתרחש בחיים הפרטיים.

אבל כיצד אפשר לצאת מזה? איך אפשר להתמודד מול מערכת צבאית בעת מעורבות בתאונת דרכים? הנה הדרכים בהן תוכלו לפעול:

בראשית כדי להבין יותר את מערכת המשפט הצבאי, יש לדעת כי למרות שחייל אמור להישפט מול תובע צבאי, הוא עדיין יכול להיעזר ולפנות לעורך דין תעבורה.

כיום ישנם עורכי דין שמייצגים גם חיילים בשירות סדיר או בשרות קבע והם יכולים להקנות לכם את כלל המידע המשפטי הדרוש בנושא, כמו גם את הדרך להמשיך להתנהל מול מערכת בית המשפט הצבאי. בנוסף, עורך דין תעבורה טוב יותר להנחות אתכם גם במהלך חקירה.

פנייה אל עורך דין לענייני צבא

דרך נוספת להתמודד עם אישומים בתוך מערכת המשפט הצבאית, היא באמצעות פנייה אל עורך דין לענייני צבא. עורך דין מסוג זה הינו מומלץ בדרך כלל וזאת משום שהוא מגיע מהמערכת הצבאית, הוא שירת בעברו בין כתלי בית המשפט ובתי הדין הצבאיים, הוא מכיר את כל נבכי הדינים, התקדימים, תחומי המשפטים והחוקים ובכך הוא יוכל לסייע לכם בהגנה, ייעוץ וקבלת מידע אודות התמודדות עם תאונות דרכים בצבא.

לסיכום, אם הייתם מעורבים בתאונות דרכים שבהן נפגעים או שהסבו נזק לרכוש וסיכנו את הסביבה שלכם וכעת אתם מועמדים לדין – חשוב לפנות אל עורכי דין המומחים בדיני תעבורה על מנת שתוכלו להבין כיצד אפשר לצאת מהתסבוכת, כמו גם כדי שתוכלו לקבל ייצוג הולם בבית הדין הצבאי והגנה טובה ומקצועית יותר.

 

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top