עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » להציל את רישיון הנהיגה

להציל את רישיון הנהיגה

להציל את רישיון הנהיגה

עורך דין תעבורה מייצג נהגים בבתי המשפט לתעבורה ומטפל במגוון נושאים הקשורים לתחום התעבורה כמו פסילות רישיון, עבירות תנועה חמורות וניקוד שלילי בגינן, פסילות מנהליות, הפחתת קנסות, ייצוג מול רשויות הרישוי ועוד. בשנים האחרונות חל גידול בביקוש עבור עורכי דין מקצועיים בתחום התחבורה שיוכלו להציל את רישיון הנהיגה של נהג הנתפס במהירות או בעבירת תנועה חריפה. רישיון הנהיגה חשוב לכל נהג וללא רישיון עלול האדם לאבד את מקום עבודתו או את מקור הכנסתו. בשנים האחרונות התמקצעו מאוד עורכי הדין והם מצליחים בשיעורים ניכרים להפחית עונשים ואף להוציא זכאים עברייני תנועה בגלל פרשנות חוק ובגלל בעיות מנהלתיות של המשטרה כמו רישום שלא לפי החוק, בעיות איכון מכשירים, טעיויות בראיה של השוטר ועוד.

כדאי לפנות לעורך דין

עורך דין תעבורה יכול לספר על אחוזי הצלחה גבוהים בעת ייצוג נאשמים בעבירות תנועה ועל זיכויים רבים בדיונים משפטיים. לא בכל עבירה או בעיה יוכל עורך דין תעבורה להגיע להצלחה אך ישנם מקרים רבים בהם ניתן למצוא פרצות בחוק או בראיות שהשוטר מוסר לגבי עבירת התנועה. עורכי דין יודעים לנתח את מקרה העבירה ולייצג נאנה את הלקוח על ידי ייצוגו משלב האישום ועד לדיון בבית המשפט לתעבורה. בדיוק כפי שרבים נוהגים לקחת עורך דין המתמחה בנושאי ירושה ויכול לחקור את הנושא ואף להמליץ על חברת פינוי ירושה כך במקרים רבים כדאי לקחת עורך דין המתמחה שנים רבות בענייני תעבורה והוא מכיר את החוק לבוריו ויודע כיצד להציג השגות בבית הדין או בעת חקירת הנאשם במקרה של תאונת דרכים. לא פעם שוטרים טועים והמכשירים המתקדמים ברשותם אינם פועלים כהלכה, עורכי דין מכירים מקרים רבים ויש להם תקדימים להסתמך על כך ולכן נאשמים יכולים לזכות לשירות מקצועי ובמקרים רבים לצאת זכאים ללא שלילה או קנסות.

לא לשכוח לרשום תגובה בעת מילוי הדו"ח

במידה ושוטר עוצר את הנהג על עבירה שהוא לא ביצע או שביצע אותה בעקבות תמרור שלא מוצב כחוק או בגלל הפרעה בכביש שלא אפשרה לו התנהלות אחרת, כמו גם במידה והנהג יודע כי לא ביצע את העבירה עליו לציין זאת בעת מילוי הדו"ח. שוטר תנועה חייב בסיום מילוי הדו"ח לשאול את הנהג לגרסתו ונקודה זו חשובה מאוד לאחר מכן. על הנהג לתת גרסה מפורטת ומנומקת ועדות זו תוכל לעזור רבות לאחר מכם בעת הייצוג שלו בפני בית דין לתעבורה על ידי עורך דין תעבורה. במקרים של תאונות ודוחות קשים כדאי שהנהג לא יסתמך רק על עדות השוטרים אלא יאסוף בעצמו ראיות כמו צילום הרכבים המעורבים בתאונה, סימני בלימה, תמרורים שאינם ניצבים כחוק ולבקש פרטים מעדים הנמצאים באזור. ראיות אלה יעזרו מאוד לעורכי הדין ולמומחי התעבורה שהם מעסיקים על מנת לסתור את טענות השוטרים ולהביא להפחתה ניכרת של העונש או לזיכוי הלקוח.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top