עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » כיצד להתמודד עם תביעה על עבירת תנועה

כיצד להתמודד עם תביעה על עבירת תנועה

בעקבות ריבוי תאונות הדרכים בישראל נקוטה כבר שנים לא מעטות מדיניות יד קשה כלפי עברייני תנועה, עברייני תנועה הם אנשים שהתנהגותם על הכביש מועדת לתאונות ושהתנהלותם עוברת על חוקי התנועה ומסכנת את המשתמשים האחרים בכביש, אך גם אזרחים שומרי חוק יכולים שלא מרצונם למעוד על חוקי תנועה ולהתקל באותה יד קשה של הרשויות, לפתע הם ניצבים בבית המשפט ומאזרחים נורמטיבים ושומרי חוק הם הופכים לנאשמים בעלי אחריות פלילית, לשם כך מוטב לשכור עורך דין שמומחה בדיני תעבורה, עורך דין שמיומן ביצוג בבית המשפט יכול להוות את ההבדל בין עונש קל ומתקן ובין עונש כבד של למען יראו וייראו. עורך דין לתעבורה שכבר נתקל בעבר בתרחישים דומים יכול להבהיר בפני השופט את מורכבות המצב ותמימות המיוצג טוב בהרבה מאשר נאשם לא מיוצג שאינו שולט בפילפולי החוק ומאובן מאימת המצב החדש אליו הוכנס.

צעדים דרסטים

במידה ונפסק עונש פיצוי או קנס כספי והנאשם לא עומד בתשלומו הרי הוא חשוף בפני ההוצאה לפעול שיכולה על מנת להחזיר את הכסף שנפסק להכיל צעדים דרסטים על הנאשם, הצעדים יכולים להגיע עד שיעבוד דירת הנאשם ואף פינוי מדירה של מטלטליו לטובת מכירתם לכיסוי חובו, על מנת למנוע בעוד מועד מצב כזה כדאי שהעורך דין המייצג יגיע בחיד עם לקוחו והרשויות לאחר הכרעת הדין להסכם תשלום בפריסה בה יוכל הנאשם לעמוד שלא יקרה מצב בו חובו יתפח ובעצם עונשו יגזול ממנו הרבה יותר מאשר התכוון החוק והשופט. עונשים אחרים יכולים להיות שלילה תמידית של רישיון הנהיגה, שלילה כזו תקטין משמעותית את יכולת הניוד של הנאשם ומהווה עונש כבד, ניתן בייצוג טוב להלחם בגזירה ולהביא להמתקת הדין או אף לערער ופעמים רבות יש סיכוי טוב שאכן העונש יומר ויוקל.

כיצד לבחור את בעורך הדין הטוב

לא כול עבירה מצריכה התיעצות וייצוג של עורך דין, במקרה של קנס קטן לא כדאי להסתייע בעורך דין ששכר טירחתו יעלה בהרבה על הוצאות תשלום הקנס. רק במקרה בו דין פלילי, שלילת רשיון, קנס כספי גבוהה, ואפשרות הסתכנות בריצוי זמן בפועל כדאי ורצוי להשתמש בעורך דין תעבורה טוב.  כדאי להתיעץ עם חברים ומכרים, לקרוא על מורכבות העבירה ודרכי השיפוט שלה, תקדימים ודינים לתרחישי עבר דומים בטרם בוחרים בעורך דין המתאים, רק עורך דין מנוסה ומעורה בדיני תנועה שיודע כיצד להתנהל בבית המשפט מומלץ.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top