עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » דיני תעבורה » דיני תעבורה עורך דין תעבורה

דיני תעבורה עורך דין תעבורה

יש חברות ביטוח שמעלות את הפרמיה בעקבות דוחות תעבורה חמורים, במקרים מסוימים, אף לא תרצה לחדש את הביטוח של בעל הרכב, כי לטענתם בעל הרכב הוא נהג מועד ובעל סיכויים להסתכן בתאונות דרכים. אם נהג כזה עבר כמה עבירות תעבורה חמורות יש סיכוי שרישיונו עלול להישלל. ידוע, כי ממשלת ישראל והרשויות כמו עיריות, "ניזונות" מקנסות אלה. בהרבה מקרים, קנסות תעבורה הם דבר שניתן לערער עליו. עורך דין לתעבורה, יכול לערער על כל מקרה מסוג זה. עורך דין לתעבורה הוא מומחה בתחום זה והוא יכול להתנגד לדוחות  ע"י הפעלת אסטרטגיה משפטית נכונה.

נהג שנאשם בעבירות תעבורה עלול להפעיל שיקול דעת מוטעה

רוב האנשים, חושבים שלשכור שירותיו של עורך דין לתעבורה או עורך דין בכלל, זה עסק יקר והם מעדיפים להודות באשמה ולשלם את הקנס. ברוב המקרים זה לא נכון לעשות, היות ודוחות מהירות עלולות להסתכם במאות ואף אלפי שקלים וזה אף עלול להסתכם ביותר מאשר לשכור את שרותיו של עורך דין לתעבורה.

דיני תעבורה – העבירה החמורה  ביותר היום –  נהיגה בשכרות

כולנו עברנו חוק זה או אחר בנהיגה כמו אי חגירת חגורת בטיחות, מהירות מעט מעל המותר אבל אלה הן העבירות שהן כאין וכאפס לעומת נהיגה בשכרות. בתי המשפט מחמירים מאוד בעבירה כזו, בגלל ריבוי תאונות הדרכים הנגרמות עקב נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. אז לפני שאתם שותים או עושים אף מעשה חמור יותר, כדאי שתזכרו פרטים אלה.

עורך דין תעבורה חייב להיות מומחה בתחום

כשם שחברה ל ניקיון דירות ומשרדים, לא תיקח לתביעה משפטית נגד לקוחותיה עורך דין לתעבורה שייצג אותה במקרה זה, אלא עורך דין לדיני עבודה, כך אדם שהסתבך בדיני תעבורה חייב להתייעץ עם עורך דין לדיני תעבורה, רצוי שיהיה בעל ניסיון ומוניטין.

תביעת נזיקין בגין תאונת דרכים

נהג שעבר על החוק, יכול למצוא את עצמו נאשם בתביעת נזיקין או לחילופין, יכול להיות זכאי לפיצוי כספי בגלל פגיעה בגופו או ברכושו, גם מי שגרם לתאונת הדרכים זכאי לסכום כספי במידה והוא נפגע.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top