עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים

תאונת דרכים זוהי סיטואציה מבהילה. אנחנו לא מתכוננים אליה מראש כמובן וכאשר היא קורית אנחנו מוצאים את עצמנו מבולבלים במקרה הטוב, פצועים במקרה הפחות טוב ונעדיף לא לחשוב על מקרים גרועים עוד יותר. מה עושים במקרה כזה מבחינת הזכויות שלנו אותם נרצה למצות בהמשך?

תאונת דרכים זה לא משהו שמישהו מאחל לעצמו להיות מעורב בו. אך מה לעשות שדברים כאלה קורים מידי פעם? על כן חשוב לדעת מה עושים כאשר זה קורה. אז ראשית, ברור כי יש לאמץ את כללי הזה"ב ולהקפיד עליהם מאוד. הן כהולכי רגל והן כנהגים. אך אם קרה ומצאנו את עצמנו מעורבים בתאונה, חשוב לשמור עד כמה שניתן על שיקול הדעת ולפעול באופן יעיל, חכם ונכון.

הצלת חיים לפני הכול

אחרי ההתנגשות המפחידה, הנפילה, החבטה או מה שלא יהיה, עלינו לבדוק את עצמנו ואת הסביבה שלנו. האם יש מישהו שזקוק לטיפול רפואי? האם יש לכודים שנתקעו ברכב? האם לא חסר אף אחד? רק אחרי שנטפל בכל אלו ונוודא כי הזירה הזו מטופלת על ידי הכוחות המתאימים, נוכל להתקדם הלאה.

אוספים פרטים

אז נכון שאולי אנחנו מבוהלים מאוד ולא ממש מצליחים להירגע מכל מה שקרה. אך חשוב לדעת כי ישנם מקרים אשר בהם גורמים שהיו מעורבים בתאונה ינצלו את הבהלה שלנו וינוסו על נפשם. אחר כך, כשנרצה לתבוע את הנהג שפגע בנו, לא נוכל לעשות זאת. על כן, יש לאסוף כמה שיותר פרטים מהשטח. לרשום את פרטי הנהגים שנהיו מעורבים בתאונה, את חברות הביטוח שלהם. לגבות עדויות מאנשים שהיו במקום והיו עדים לתאונה, לקחת מהם את הפרטים האישיים שלהם למקרה שנזדקק למידע נוסף וכן הלאה.

לאחר שיש לנו אץ כל הפרטים, אנחנו יכולים להתחיל להירגע באמת…

פונים אל עורך דין תאונת דרכים

עם כל המידע הזה ורצוי שיהיו בידינו גם מסמכים רפואיים (אם קרה ואכן נפגענו במידה כזו או אחרת) אנחנו צריכים לגשת אל עורך דין כדי להגיש תביעת תאונות דרכים.

עורך הדין יבדוק עבורנו את המקרה ועל פי הפרטים שנמסור לו הוא ידע לייעץ לנו האם וכיצד כדאי להמשיך הלאה.

במקרה ואכן ישנם סיכויים כי נוכל ליהנות מפיצויים מטעם חברות הביטוח או הנהג הפוגע, הוא יגיש עבורנו תביעה. הוא גם ילווה אותנו לכל אורך התהליך על מנת שנוכל להפיק ולקבל את כל מה שמגיע לנו למעשה על פי חוק.

כך תבחרו עורך דין תאונות דרכים

לעולם, אל תתפתו לפנות אל עורך דין שמציע לכם מחיר זול ומפתה במיוחד. כאשר מדובר בנושא משפטי ומורכב, זה ממש לא המקום לנסות לחסוך. מחיר זול שווה שירות זול. שימו לב למקצועיות של עורך הדין, לניסיון שיש לו בתחום הספציפי וליחס שלו ללקוח.

כך תוכלו לקבל את כל מה שמגיע לכם.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top