עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » עבירות תנועה פליליות – יש דבר כזה?

עבירות תנועה פליליות – יש דבר כזה?

חלקנו חטאנו בעבר וביצענו עבירות תנועה קלות, שבגינן אף נדרשנו לתשלום קנסות לא מבוטלים. אלא שעבירות תנועה קלות יסתיימו לרוב בדרך שאולי תכאב לכיס או תמנע מאיתנו את הזכות לנהוג לפרק זמן קצוב, בעוד עבירות חמורות יותר עשויות להגיע עד לדיון בבית המשפט ולעונש שכולל מאסר בפועל. הבעיה החמורה ביותר היא למעשה שרוב הנהגים כלל אינם מודעים להשלכות מעשיהם, או שאינם מבינים שבמקרים מסוימים הם עשויים להתגעגע לדוחות החניה ולקנסות.

מתי נחשבת עבירה לפלילית?

עבירת תנועה תוביל לתיק פלילי במצבים שבהם נרשם נזק משמעותי, כאשר המצבים הנפוצים ביותר הם כמובן תאונות דרכים שהובילו למוות (גרימת מוות ברשלנות), תאונת פגע וברח וכיו"ב. נהג שמואשם בעבירות מהסוג הזה, בהשוואה לעבירות קלות כמו חניה במקום אסור או ציות לתמרור, יועמד לדין, ובמסגרת ההליך המשפטי הוא צפוי לעונשים שונים, בהם פסילת רישיון נהיגה, קנס כספי כבד, מאסר על תנאי וכאמור – מאסר בפועל.

ייעוץ משפטי

קבלת ייעוץ משפטי וליווי מקצועי של עורך דין בתחום עבירות התנועה מומלצת במצבים שבהם מדובר בענישה כבדה (מאסר, פסילת רישיון או קנס כבד מאוד). במצבים אלה מומלץ לבחור בקפידה עורך דין תעבורה מנוסה, שמכיר את המצבים השונים, את התרחישים האפשריים וגם את הדרכים הנכונות להקל בענישה ולהתמודד עם התביעה המתקרבת. עורך דין מקצועי יידע גם להוביל את התהליך תוך שמירה על סודיות מוחלטת ועל האינטרסים האישיים של הנהג, כך שגם העברת מסמכים רגישים הקשורים בתביעה או בהליך המשפטי תתבצע באופן מדויק וזהיר, עם חברת שליחויות אמינה בלבד, שמבינה את הרגישות הנלווית למצבים מהסוג הזה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, התייעצו עם חברים ומכרים, ערכו מחקר קצר משלכם ובקשו לקיים פגישת יעוץ ראשונית עם עורך הדין לפני שתפקידו בידיו את המשימה החשובה.

טיפול נכון

חשוב לזכור שעבירות תעבורה הן לא נושא של מה בכך. בעוד חלק מהעבירות, שאף מבוצעות לעיתים בהיסח הדעת, הן עבירות קלות למדי שאינן מובילות לנזק פיזי או לנזק משמעותי אחר – בסופו של יום אתם עשויים למצוא עצמכם מתמודדים עם אישום חמור למדי. במצבים אלה, אל תנסו להתמודד עם האתגר לבד. ייעוץ משפטי מצד עורך דין בעל ניסיון ומומחיות בתחום התעבורה יעזור לכם לאין שיעור.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top