עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » עורך דין תעבורה » עורך דין תעבורה – כל אחד צריך

עורך דין תעבורה – כל אחד צריך

כמה פעמים יצא לכם להתקל בתאונה? לכל בן אדם יצא לפחות פעם אחת. כמה פעמים יצא לכם לשמוע על תאונה? כל יום. ולא רק תאונות קשות, כל נושאי נהיגה בשכרות, נהיגה בהשפעת סמים, עבירות תנועה שלא בצדק, ודיני תעבורה כאלה ואחרים. כל אחד מוצא את עצמו מתעסק ברישיון נהיגה, תאוריה, מה אסור, מה מותר, וכל אחד גם עובר על החוק לפעמים. לעיתים רבות גם החוק מתעתע בנו, במצבים כאלה חשוב מאוד להיתמך על ידי עורך דין תעבורה, אחד שיעשה לכם סדר בבלאגן ויספר לכם בדיוק מה אפשר, ומה לא כדאי.

מכוניות אין סוף

כמעט כל אחד זקוק למכונית. האפשרות להגיע ממקום למקום בלי להיות תלוי באף אחד, חוץ מבמכונית שלך (אסור לשכוח שגם היא מתקלקלת). אבל הרבה יותר נוח להיות עצמאיים ולא להיות תלויים בנוחות של אנשים אחרים, בשעות נסיעה של אוטובוסים וכ'ו. אנשים מתעסקים כל כך הרבה במכוניות ושוכחים להתעסק בנהיגה. אפילו אנשים עם בעיות פסיכולוגיות ונפשיות, למשל אנשים המתמודדים עם אגרנות כפייתית, חרדות כאלה ואחרות, הפרעה דו קוטבית (מאניה דיפרסיה), גם הם נוהגים. וגם הם אנשים ששוכחים לחשוב על הכביש ועל התוצאות של שתייה, עישון וחוסר תשומת לב.

הפרעות בכביש

אנשים המתמודדים עם הפרעות כאלה ואחרות יתקשו מאוד לנהוג בזמן שהחרדות שלהם יציצו. אם אדם המתמודד עם אגרנות כפייתית יראה ברחוב משהו שהוא חייב לקחת הביתה, לא ישנה לו הכביש ולא ישנו לו הרמזורים. אדם הסובל ממאניה דיפרסיה עלול להיות שמח מאוד והיפראקטיבי ולאבד שליטה, או לחלופין לשתות אלכוהול על מנת להקהות את העצבות. כך או כך – אסונות קורים כל יום.

אין להימנע

כמעט כל אחד בעל רישיון נהיגה עובר תאונה אחת לכמה שנים. לפעמים זה באשמתנו, לפעמים זה באשמת הנהג השני. במצב כזה ניתן ואף חשוב להיתמך על ידי עורך דין תעבורה. לא פעם אתם שומעים על משאיות, רכבים גדולים וגם מכוניות פרטיות אשר היושבים בהם חייבים את הרישיון שלהם ויעשו הכל על מנת לגרום לתאונה להיראות באשמתכם. במצב כזה העדות שלכם לא תספיק, עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם בצורה משמעותית לצאת כאשר ידכם על העליונה וגם אם מדובר בתאונה רצינית, אולי לא לאבד את הרישיון. עורך דין תעבורה הוא מומחה לכל נושאי התנועה, דוחות ובעיות על הכביש, אל תהססו להשתמש באחד כזה במידה ונקלעתם לבעיה.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר להשארת תגובה.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top