עורך דין תעבורה, נהיגה בשכרות, דיני תעבורה - אתה בידיים טובות!

אתה נמצא כאן: ראשי » מידע חשוב » עורך דין תעבורה בתל אביב

עורך דין תעבורה בתל אביב

תל אביב, עיר ללא הפסקה, שהתנועה בה שוקקת לכל אורך היממה. אך בתנועה כה סואנת, כפי שגדלה כמות כלי הרכב בכביש, כך גדלה גם כמות עבירות התנועה המבוצעות מדי יום. על כן, לא מעט כוחות אכיפה אורבים בכבישים מוכרים בפאתי העיר על מנת לתפוס את עברייני התנועה, על עבירות קלות וקשות כאחד. כתוצאה מכך, נהגים רבים מוצאים עצמם עומדים בשלב זה או אחר מול מערכת המשפט התעבורתי ונאלצים לפשפש בדיני התעבורה השונים בכדי להבין כיצד לצאת מהסבך המשפטי ולהוכיח את חפותם. הדרך הקשה היא להתחיל ללמוד את כל דיני החוק התעבורתי, על כל מושגיו ותורותיו, ואחר כך לפנות למערכת המשפט ולנסות לדבר במילותיה. הדרך הקלה יותר, היא לפנות לשירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב, אשר כבר מכיר את החוקים והדינים, ויוכל לדבר בשם המואשמים.

למה דווקא תל אביב?

תופעת העבירות בכביש היא נפוצה ושכיחה בכל הארץ, אם כך למה דווקא עריכת הדין התעבורתי בתל אביב כה שכיחה. הסיבה היא די פשוטה, היכן שיש יותר אוכלוסיה ויותר כבישים, סביר להניח שילכדו יותר עבריני תנועה. כמו כן, ישנם בסיסים משטרתיים רבים באזור המרכז, אזרחיים וצבאיים, המוציאים מדי יום מספר פעמים סיורים משטרתיים ללכידת עברייני תנועה בדרכים ראשיות וקרובות. על כן, לא מעטים מתושבי העיר מוצאים עצמם עומדים מול מערכת המשפט התעבורתי וזקוקים לעורך דין לתעבורה בתל אביב שיושיע אותם מהמערכת הסגורה הזו.

עם מה מתמודד עורך דין לתעבורה בתל אביב בדרך כלל?

העבירות הנפוצות אותן מייצגים מיטב עורכי הדין לתעבורה בתל אביב נעות בין עבירות מסוכנות לעבירות קלות.

בין העבירות המסוכנות שכיחה תופעת הנהיגה בשכרות, על אחת כמה וכמה בעיר כמו תל אביב, בה מדי יום נערכות מסיבות ורוב הפוקדים את אתרי הבילוי נוהגים לצרוך אלכוהול. נוספת אליה היא נהיגה בהשפעת סמים, שגם היא לצערנו פועל יוצא מתרבות הבילוי ונפוצה יותר באזור המרכז.

אליהן מתווספת נהיגה במהירות מופרזת, שנחשבת עבירה מסוכנת. לעיתים רבות מדובר בנהיגה במהירות שמתאימה למצב הרכב ולעומס התנועה, אך בשל חוקי התנועה, היא נחשבת למסוכנת, גם אם לא הייתה בה סכנה ממשית.

אחריהן נפוצות עבירות קלות יותר כמו מעבר צומת באור אדום, נהיגה תוך שימוש בטלפון, אי ציות לתמרור עצור וכדומה.

לכל אחת מעבירות אלו יש מאות פרצות בחוק שאותן מכירים היטב עורכי הדין לתעבורה. אך רק בהתייעצות עם עורך הדין המתאים, עורך דין מוסמך ובעל ניסיון, תוכלו להיעזר בדרכים אלו ולמלט עצמכם מעונש מוגזם.

ליאור מזור - בניית אתרים בוורדפרס

עורך דין תעבורה

Scroll to top